Iv 10,11-18

25.og ovog mjeseca punim 73 godine. Ove nedjelje Dobrog Pastira želim moliti s Davidom, Božjim predragim pastirom.

Gospodine, ti si moj Dobri Pastir. Još od mog rođenja uvijek si me vodio na travnate pašnjake i tihane vrutke mira, radosti i ljubavi,
iz ljubavi prema svom Svetom Imenu.

Mnogu puta si me kušao, čineći da hodam dolinama tamnim, po pljuskovima i silnim vjetrovima, ali nisam se bojao jer sam vidio da uvijek bdiješ uz mene.

Ponekad, kako bi me ohrabrio, koristio si palicu nježnosti, a druge pute, kako bi me ispravio, štap odgoja.

Tvoja nježnost i tvoj odgoj dali su mi sigurnost u poražavanju izgladnjelih vukova, uvijek spremnih da me proždru.

Kad sam se, bezumno i tvrdoglavo, bio udaljio od stada, upavši u ponor grijeha, došao si po mene i stavio si me na svoja snažna ramena.

Dok sam sve više i bolje osjećao tvoju ljubav, Ti si liječio moje rane noseći me na svojim grudima užganim božanskom ljubavlju.

Dok sada hodim prema zalasku svog života, pripremaš mi, u svojoj velikoj dobroti, vječnu gozbu punu tvoje ljubavi Oca, Sina i Duha Svetoga.

Moji nadnaravni neprijatelji zavide na tvojoj ljubavi prema meni i žele mi upropastiti feštu.
Ali ti si sa mnom i ja se ne bojim jer ti si moja snaga i spasenje.

O moj Dobri Pastiru, kako si ti vodio mene s nježnošću i milosrđem, daj mi te svoje osjećaje kako bih i ja, s revnošću i božanskom mudrošću, mogao voditi stado koje si mi povjerio, kako bismo se jednog dana svi našli u vječnom toru gdje mir ljubav radost kraljuju oduvijek i zauvijek. Amen. Aleluja.
(O. Lorenzo Montecalvo od Družbe Otaca Božanskog Poziva)

PS: Sutra ću biti u Međugorju. Molim vas ne zovite me, samo mi šaljite poruke. Hvala. Bit ćete svi u mojim molitvama.

Komentiraj