Mk 16,15-20

“Idite i propovijedajte Evanđelje”, zapovijeda Isus svojim učenicima na dan svog uznesenja na nebo. Prva zapovijed je “Idite”. To je glagol koji se veoma sviđa Papi Frani. Kako bi vršili ovu zapovijed, moramo izaći, tj. ići ususret ljudima. Jasno da se ususret ljudima uvijek ide sa strahom. Strah proizvire iz slijedećih pitanja koje si evangelizator postavlja: “Hoće li me ljudi prihvatiti? Što će reći o meni? Kakvo će biti putovanje?”. Ova pitanja si postavljam već dvije godine svaki put kad me Duh potakne da po prvi put odem u neki grad. Moram reći Istinu da, gdjegod da odem, uvijek nalazim narod koji me čeka i prihvaća kao poslužitelja Evanđelja.
Često prije polaska čujem jedan glas koji mi govori: “Ne boj se, kreni, pripremio sam ti narod koji te ljubi”. I tako i bude. Druga zapovijed je: “Propovijedajte Evanđelje!”. Propovijedati ne znači držati predavanje, već glasno naviještati neku vijest. Kad sam bio mali, u mom mjestu bio je lik glasnika čiji zadatak je bio ići po ulicama mjesta i glasno najavljivati dolazak nekog prodavača.
Danas u Crkvi ima više predavača, nego propovjednika. Evanđelje je radosna vijest. A radosnu vijest ne može se i ne smije naviještati pokornim i sladunjavim glasom. Evanđelje treba izvikivati radosno i bez straha. Ne budite kao onaj svećenik koji se pojavio za ambonom, govoreći tužnog lica: “Braćo i sestre, danas ćemo govoriti o kršćanskoj radosti”.
Koja je to radosna vijest? Da je Isus naše spasenje. Ako misliš da imaš rak, pa ti liječnik kaže: “Veseli se, jer imaš bronhitis koji je izlječiv”, što će se dogoditi u tebi? Tvoja tuga će se pretvoriti u radost.
Evanđelje je radosna vijest koja naviješta: “Bog te ljubi. Bog prašta. Bog ti proviđa. Bog je uvijek s tobom. Bog ima mjesto za tebe u Raju. Krist je uskrsnuo.” Amen. Aleluja.
(O. Lorenzo Montecalvo od Družbe Otaca Božanskog Poziva)

PS. Nalazim se u Međugorju. Hotel Villa REGINA. Tvoje molitvene nakane već su u srcu Marije, Kraljice mira. Danas slavim Euharistiju u 11h u crkvi Svetog Jakova.

Komentiraj